Büszkén jelenthetjük ki, hogy a Proviti Biztosítási Szolgáltató Kft mindegyik alkalmazottja az Ügyfélközpontú értékesítés szerint végzi a munkáját. Mit is jelent ez pontosan?
Az Ügyfélközpontú értékesítés annyit tesz, hogy munkánk alatt az Ügyfelek igényeivel teljes mértékben azonosulunk, és minden egyes biztosítási igényt úgy kezelünk, mint ha az a saját magunk igénye lenne. Ennek köszönhetően minden esetben a legjobb megoldások elérésére törekszünk, mely kiterjed a szerződés díjára és a szolgáltatásra egyaránt. Másképp kifejezve mindegyik szerződést úgy kötjük meg mintha az a saját biztosításunk lenne.
Ha már a biztosítás megkötődött, akkor sincs vége a munkánknak, ugyanis egy szerződéssel a fennállás alatt mindig van teendő. Módosítások, átvezetések, biztosítási évforduló figyelemmel kísérése. Ezt hívják szerződés gondozásnak, vagy más néven ápolásnak. Ezen tevékenységeket is maximális figyelemmel végezzük el.
Amennyiben a Provitit választja, akkor biztos lehet abban, hogy Önt is megilleti az Ügyfélközpontú értékesítés.